Kundebevaring (retention) er det viktigste målet på vekst for et treningssenter. Den måler tiden mellom når et medlem melder seg inn og når medlemskapet avsluttes.

Dr.Bedford har doktorgrad og er ekspert på;

Hvordan beholde medlemmer på treningssenter/kundebevaring

  • Få ekspertens praktiske topp 10 tips for økt kundebevaring
  • Gi kompetanse til ansatte på treningssenteret
  • Webinaret varer 40 minutterDu kan når som helst trykke på pauseknappen
  • Se webinaret når som helst og hvor som helst

Dr.Paul Bedford har forelest på store anerkjente arenaer som IHRSA og FIBO og samarbeidet med Fitness Brands i Norge gjennom mange år.

ACT ON FACTS, jobber du ikke med fakta, er du bare en person med  meninger. Du kan blindt kopiere andre, ellers så kan du bygge intern kompetanse for å finne ut hva som fungerer for ditt selskap, Dr.Paul Bedford, Retention ekspert.

 

Du bruker en utdatert nettleser. Ikke alle funksjoner fungerer i nettleseren din. oppgrader nettleseren for å forbedre opplevelsen og øke sikkerheten.